Anna Marsol Jornet
Anna Marsol (Doctorat en Lingüística Aplicada, Universitat de Barcelona) és professora associada a la Facultat d’Educació de la Universitat de Lleida (UdL). Imparteix assignatures de grau sobre didàctica de l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera (AICLE) i assignatures de postgrau sobre la interacció a l’aula en contextos d’Aprenentatge de l’Anglès com a Llengua Estrangera (EFL, en anglès) i contextos AICLE. Els seus interessos de recerca inclouen, principalment, la interacció a l’aula i la qualitat de l’input del professor en contextos d’instrucció.
Vraciu, A., Marsol, A. i M. Casanovas (2023). “El desenvolupament de la CDD al màster de formació del professorat de la UdL” in R. Palau Martin and J. Mogas Recalde (eds.). La competència digital docent al màster de formació del professorat de les universitats de Catalunya (45-53). Barcelona: Octaedro.
Vraciu, A., Marsol, A., Solà, Iris i M. Casanovas (2022). “La competencia reflexiva y la alfabetización evaluadora en la formación inicial de maestros: una propuesta formativa centrada en dinámicas de observación y evaluación entre iguales”. Actes de congrés: VIII Congreso de Innovación Educativa y Docencia en Red. https://doi.org/10.4995/INRED2022.2022.15833
Tragant, E., Marsol, A., Serrano, R. i Llanes, A. (2015). Vocabulary learning at primary school: a comparison of EFL and CLIL. International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, pp. 579-591.
Docència al Grau d’Educació Primària:
- Projectes Integrats en Llengua Anglesa
- Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera Content (Menció en Llengua Anglesa)
Docència al Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació professional i
Ensenyament d’idiomes (MUFPS):
- L’input del docent i la interacció a l’aula en contextos EFL i CLIL