Enric Llurda

Enric Llurda és catedràtic de Lingüística Aplicada al departament d’Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida, on imparteix cursos de lingüística aplicada, anglès global, comunicació intercultural i mètodes de recerca. Ha editat el llibre book Non-native language teachers: Perceptions, challenges and contributions to the profession (Springer, 2005) que ha rebut atenció internacional i s’ha traduït a l’àrab (King Saud University, 2012). També és co-autor de dos llibres en castellà: La conciencia lingüística en la enseñanza de lenguas (2007) i Plurilingüismo e interculturalidad en la escuela: Reflexiones y propuestas didácticas (2010), a més d’haver publicat articles in volums i revistes especialitzades internacionals.

Personal website