Elisabet Arnó

Elisabet Arnó-Macià és professora titular d’universitat d’anglès per a finalitats específiques a la Universitat Politècnica de Catalunya. La seva recerca s’ha desenvolupat al voltant de diferents temes:  la consciència lingüística en l’ensenyament de llengües (en la seva tesi doctoral), l’anglès per a finalitats específiques, l’ús de la tecnologia en l’ensenyament-aprenentatge de llengües, l’ús de llengües en els universitats internacionals i l’anglès com a llengua d’instrucció a l’educació superior. Aquesta recerca s’ha reflectit en nombroses publicacions i presentacions a congressos. La combinació de recerca, docència i innovació docent s’ha traduït en la co-autoria de dos llibres de text universitaris i la coordinació de diversos projectes finançats d’innovació docent (entre 2003 i 2012), dedicats al desenvolupament d’un entorn virtual per l’aprenentatge de l’anglès acadèmic. A més a més, des de l’any 2012 és una dels participants en el Trans-Atlantic and Pacific Project (coordinat per la North Dakota State University), una xarxa de professors i estudiants de comunicació tècnica i traducció de diferents països, que realitza activitats de telecol·laboració dins de l’àmbit de la comunicació professional. També ha estat implicada en AELFE (Associació Europea de Llengües per a Finalitats Específiques), de la qual ha estat secretària (2003-2009) i posteriorment presidenta (2009-2015).