Investigadors

Xavier Martin-Rubió

Xavier Martin-Rubió està llicenciat en Filologia Anglesa i també en Comunicació Audiovisual, ambdós títols de la Universitat de Lleida; també va cursar el màster “Analysing Europe” a les universitats de Maastricht i de Portsmouth. Va defensar la seva tesis doctoral, titulada “Identity construction in 2 bilingual communities: clashing nationalist discourses” a l’Abril de l’any 2011. Va treballar de professor d’anglès a un institut concertat, dues escoles oficials d’idiomes i dues universitats privades abans de tornar a treballar a la universitat de Lleida. Va començar a treballar a temps complet el desembre de 2014. Ha estat involucrat en 4 projectes competitius com a membre del CLA, i després d’un parèntesis de diversos anys, torna a publicar en temes d’internacionalització de la universitat i dels programes en anglès en universitats en països no anglòfons. També sobre emocions i creences en l’aprenentatge de llengües addicionals, i en les mesures de fluïdesa i correcció en diverses tasques d’aprenentatge.