Marta Aguilar-Pérez

La Marta Aguilar I Pérez és professora titular  d’anglès per a fins específics a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC, Barcelona, Espanya), on ha ensenyat i coordinat cursos de comunicació tècnica en anglès a nivell de grau i de màster. La seva recerca s’ha centrat en el discurs acadèmic parlat i els gèneres acadèmics parlats (en la seva tesi doctoral), en el metadiscurs en el discurs parlat,  en l’anglès emprat com a llengua vehicular de instrucció en el context de la internacionalització de l’educació universitària, en concret en el nexe entre l’ angles per a fins específics i l’anglès com a llengua vehicular en l’educació superior.  Vàries publicacions i ponències en congressos són el fruit d’aquests interessos.