Investigadors

(Estudiants de doctorat)

Júlia Calvet

Actualment, Júlia Calvet està realitzant els seus estudis de doctorat al Departament d’Anglès i Lingüística de la Universitat de Lleida (UdL). Es va llicenciar en Estudis Anglesos (Universitat de Lleida) i es va especialitzar en l’ensenyament de llengües estrangeres, obtenint el Màster Oficial en Formació del Professorat de Secundària i Batxillerat, Formació Professional i Llengua Estrangera. Ensenyament d’Idiomes, Universitat de Lleida). El novembre de 2020 va rebre una beca predoctoral de la Universitat de Lleida i ara és membre del projecte LIDISELF: “Desenvolupament d’alfabetitzacions disciplinàries en anglès com a llengua franca a la universitat”. La seva tesi gira al voltant de les ideologies i actituds envers l’anglès com a llengua franca a l’educació superior.