(Estudiants de doctorat)

profile Thais

Thais Mena

Thais Mena Orduña és estudiant de doctorat al Departament de Llengües i Literatures Estrangeres de la Universitat de Lleida (UdL). Llicenciada en Estudis Anglesos (Universitat de Lleida) i especialitzada en l’ensenyament de llengües estrangeres, obtenint el Màster Oficial en Formació del Professorat de Secundària i Batxillerat, Formació Professional i Didàctica de l’Anglès com a Llengua Estrangera. Ensenyament d’Idiomes, Universitat de Lleida) i un Màster en Ensenyament de l’Espanyol com a Llengua Estrangera (Màster Oficial en Enseñanza del Español como Lengua Extranjera y otras Lenguas Modernas, Universidad de Sevilla. Com a professora associada a la Universitat de Lleida del 2016 al 2020, va impartir docència en les següents titulacions: Estudis Anglesos, Educació, Educació Bilingüe, Administració i Direcció d’Empreses i Medicina. El novembre de 2020 va rebre una beca predoctoral de la Universitat de Lleida i ara és membre del projecte The Global Competence of University Students: A Pilot Study in the Internationalisation of the Curriculum (GLOCIC) (REFERENCIA DEL PROYECTO/AEI/10.13039/501100011033).